توضیحات شهردار مشهدمقدس در جلسه علنی شورای شهر مشهد درخصوص سیلاب اخیر درباره کوچه «حاجی تقی»؛ فرعی طبرسی ۲۷ مشهد که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد در صدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد چه گذشت؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | امسال از حیث پروژه‌های عمرانی، سال بسیار مهمی برای مدیریت شهری است کوچه میثاق ۵ مشهد نیاز به اصلاح هندسی ندارد همراهی مدیریت شهری با ۷۰ پروژه زائرسرای ارزان قیمت «توس، مهرگان و رضویه»؛ ۳ شهر جدید در همسایگی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۵۷ موتورسوار به‌دلیل نداشتن کلاه ایمنی توقیف شدند (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد افزایش استفاده از ظرفیت دوچرخه‌های اشتراکی در مشهد از ۲درصد به ۴درصد درباره مزرعه «محمدآباد» و کال «قره خان» مشهد| نگاهی به بیرون دروازه پایین خیابان مشهد منازل ساکنان شهرک صبا مشهد بعد از ۲۵ سال سند دار شد تدوین برنامه عملیاتی شهرسازی برای منطقه ثامن مشهد کوچ صنایع محور غرب مشهد با دریافت امتیاز جلسه آسیب‌شناسی سیلاب مشهد برگزار می‌شود شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از سنگ‌فرش یکی از کوچه های خیابان نمایشگاه مشهد + پاسخ ‌‏هدف‌گذاری ۴ میلیون مترمربع آسفالت معابر مشهدمقدس در سال ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی + پاسخ «خط زیارت» تمام خطوط مترو مشهد را بهم متصل می‌کند
سرخط خبرها

ویدئو | حل ۸۰‌درصد مشکلات شهروندان مشهدی در جلسات میز خدمت

  • کد خبر: ۱۴۳۳۷۳
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
ویدئو | حل ۸۰‌درصد مشکلات شهروندان مشهدی در جلسات میز خدمت
فرماندار مشهد تصریح کرد: براساس برآورد‌های ما در فرمانداری مشهد حدود ۸۰‌درصد مشکلات مردم در جلسات حضوری با آنان در محلات برطرف می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه حضور در جلسه میز خدمت در مسجدالرضا(ع) در منطقه فداییان اسلام مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره فواید برگزاری این جلسات اظهار کرد: این جلسات برای این برگزار می‌شود که بهتر بتوان به شهروندان خدمت‌رسانی کرد و در راستای نوکری مردم گام برداشت.



وی اضافه کرد: برای خدمت به مردم چندین طرح در فرمانداری مشهد دنبال می‌شود که هدف همه آن کسب رضایت مردم است. یکی از این طرح‌ها این است که مشکلات مردم را شناسایی و آن را رفع کنیم. نتایج این اقدامات نیز به شهروندان اطلاع داده می‌شود.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح‌های ما حضور بین مردم و در مساجد محلات مشهد است تا شهروندان بتوانند مسائل خویش را بیان کنند. در این جلسات مسئولان شهرستان نیز حضور دارند تا از نزدیک مسائل مردم را احساس کنند و تا جایی که امکان دارد، آن را برطرف کنند.

داوری تصریح کرد: برخی ‌مسائل و مشکلات در همین جلسات و آن‌هایی که نیاز به پیگیری بیشتری دارد، با رسیدگی و پیگیری‌های بعدی برطرف می‌شود. البته برخی مسائل درخواستی نیز خلاف قانون است که امکان حل آن وجود ندارد، ولی تلاش می‌کنیم از طریق راه‌های قانونی مسائلشان را ‌ر‌فع کنیم.

وی بیان کرد: همه درخواست‌هایی که از‌ مردم به دست ما می‌رسد، ثبت و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود. در فرمانداری مشهد نیز تیمی برای پیگیری این درخواست‌ها شکل گرفته است تا آن را بررسی کند.

فرماندار مشهد با اشاره به برخی تقاضا‌های شهروندان مشهدی که از طریق این جلسات برطرف شده است، گفت: به‌عنوان نمونه در یکی از محلات موضوع تأمین امنیت از سوی شهروندان مطرح شد که اکنون برای رفع این دغدغه یک پاسگاه برای ایشان راه‌اندازی و افتتاح شده است. همچنین، یکی از درخواست‌هایی که امشب در این مسجد مطرح شد، تأمین فضای ورزشی برای ساکنان منطقه بود که قرار شد زمین لازم در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا مجموعه ورزشی مورد‌نیاز را برای آنان احداث کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->